Min förbannade städmani.....

publicerat i Allmänt;
är som bortblåst!! Jippie! Jag har gått upp i dos med mina gamla tabletter så nu skiter jag i det mesta och bryr mig bara om sånt som e roligt:)) Hade det vart för en tid sedan så hade denna damen sprungit omkring med dammsugarn i högsta hugg och jagat dammråttor som inte finns..... Idag har jag bara gjort det jag tycker är skoj och det är ju att träna. Först körde jag ett cirkelgymspass och sen så åkte jag till handelsträdgården och köpte lite gladiolus och färska lingon och smaskade i mig lingonen med fil.....mmm va gott det var. Därefter så var det dags för ett yoga pass. Jädrans vad jag har tänjt min kropp ha ha jag kan väl inte gå i morgon. Sover gör jag också:)) Vad ska detta sluta? Vilken tur egentligen att jag fick prova några andra tabletter för hade jag inte gjort det så hade jag ju aldrig fått öka min gamla medicin eller hur? Ja nä nu får jag banka i bordet för får man lov att må såhär bra? Kram vänner! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Vad glad man blir av att läsa ditt senaste inlägg. Det riktigt bubblar om dig!!! Sånt blir man gärna smittad av!Underbart att du är "tillbaka"
Kram
Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hipp hurra va härligt=) Men träna inte ihjäl dig nu, kramen

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Klart att du ska må bra! Se till att de doserar medicinen så att du slipper gå och må dåligt i onödan!

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Hoho var är du????
Kramen

Kommentera inlägget här :