Ingen är gladare än jag....

publicerat i Allmänt;
Tänk att jag sover!! Hurra!! Fick sömnhormon av min läkare som jag tar till natten och jag sover gott och har gjort så i 3 nätter. Tänk att man kan bli överlycklig för en sån sak? Men jag har nattvandrat länge....varit uppe på nätterna och glott genom fönstren och druckit vatten och vart klarvaken. Det blir inget liv när man inte får sova så jag är himla glad:)) Så har jag passat Alfons och Gustav och Linnéa. Man blir bra trött av allt lekande men det är fruktansvärt roligt med dem små barnbarnen:)) Nä nu ska jag snart få ihop armar och ben och ta ett tag med dammsugarn.....funderar på att köpa en robotdammsugare ha ha så slipper jag att gå och dra den överallt...ha det gott därute! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Härligt att läsa att du fått sova riktigt nu. Hoppas att det håller i sig för sömn är ju en viktig del för att må bra!
Kramisar
Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

En robotdammsugare vore inte helt fel, den kan man knappa in så den tar ett tag varje dag=)

Härligt att du fått nåt att sova på, att inte sova är bedrövligt jobbigt.
Jo då jag är SKITTRÖTT, jobbigt när man ska jobba.
Tycker jag lever relativt sunt, men det finns säkert massor man kan göra med kosten.
Och jag är ju inte direkt en stillastittande person, men antar att jag kan göra mer där också, nåja det löser sig.
kram kram

Kommentera inlägget här :