Det känns coolt.....

publicerat i Allmänt;
Nja inte det att jag är fräck utan jag känner mig lugn och harmonisk. Tack snälla doktorn för dem pillerna. Först trodde jag inte riktigt på det, har ju provat så mycket mediciner, men han ger sig inte den lille farbrorn och nu efter en vecka så känns det riktigt bra.
 
I natt sov jag gott också vilket ju är fantastiskt när det gäller mig:))
 
Nu ska jag ta och börja brodera på min tavla. Det är ett barnmotiv på den så den ska hänga bland alla foton jag har på mina barnbarn. Det är bara det att jag ser så in i h-e dåligt så jag har fått skaffa mig en iträdare till nålen och när jag ska räkna så får Pippis hjälpa mig för jag ser inte var jag ska börja....men det kliar i fingrarna nu så det ska bli kul att börja.
Sen har jag köpt ett julbroderi med en tomtemor och tomtefar så den ska bli färdig till 1:a advent är förhoppningen ha ha.
 
I morgon kommer Linnéa och Gustav till mormor och morfar och sover över. Det ska bli roligt!! Vi ska gå till Universeum och titta på alla djuren och sateliter.
 
Ni får ha en go kväll! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Brodera jag det var hundra år sen jag gjorde=)

Skönt att medicinen verkar, antar att du har massor med energi nu när du får sova. kramkram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

va härligt det låter med god sömn o lugn o harmonisk! Underbart!
Brodera har jag gjort mycket förr, men jag såg inte så bra jag heller så jag har lagt av. Fast nu har jag beställt tid hos optikern för en synkoll. det var fem år sen sist så jag antar att det har försämrats en del. Jag märker det alltsomoftast.
Jag har varit så torr i ögonen nu på sistone. Jag håller ju på med mina inhalationer två gånger per dag och det blåser ju ut en massa ånga så det kanske är det som torkar ut mina ögon. Äh..jag vet inte.
Men brodera på du och ta Pippis till hjälp. Ha det gött Mumin. KRAM!

Kommentera inlägget här :