Ha ha Pippis hittade mig.....

publicerat i Allmänt;
i fåtöljen snarkandes kl 8 i morse.....nädå jag hade sovit i sängen men vaknat och skulle kissa och som vanligt tar jag mina morgontabletter vid det snåret och brukar sätta mig i fåtöljen och filosofera....nu blev det ingen filosofi utan jag somnade gott ha ha. Jo jag vaknade halv nio och då var det dags att göra frukost..... Idag har vi varit i Kungsbacka och gått omkring i affärer. Vi tittade på leksaker bla och jag hittade precis vad jag ska köpa till dem små..... Men jag tror att jag måste bege mig till ögonläkarn. Mina ögon svider så och helst när det är solljus. Bara det inte är grå starr....det går nämnligen i släkten och börjar sådär...ja det är ett gissel för jag kan knappt måla mig längre för jag får så ont i ögonen:(( Bara rinner och svider.......ja så det var denna helgen...igår satt vi uppe och tittade på speedway....vi är riktiga fantaster när det gäller den sporten....det är såå roligt att titta på och svensk seger blev det:)) Nä ha en skön söndagskväll!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Kan tänka mig att gubben din blev paff av att hitta dig i fåtäljen, snarkandes! Klokt av dig att vara ute i god tid för att samla in lite julklappstips. Vi har ju inga småbarn i släkten längre så vi har inga julklappar längre, mer än kanske något symboliskt.
Ha en härlig vecka!
Kram
Marie o lilla Chelsea

Kommentera inlägget här :