Förlåt att jag inte skrivit.....

publicerat i Allmänt;
Jag kan egentligen inte skylla på nåt men jag har varit sjuk i influensa i 14 dagar....jisses va segt det var men nu har jag handlat och donat inför julafton för då kommer barn och barnbarn och svärmödrar och bröder hit. Det är mycket förberedelser inför julafton och det är väl inte klokt egentligen att en dag på året så ska allting ske....
Och mitt knä är inte det bästa....jag har definitinvt övertränat det så nu ska jag gå och röntga det och vad jag tror så är det så utslitet att jag får byta knäled:(( Men bättre det än att knappt kunna gå.....
 
 
Nu väntar julskinkan på mig men Pippis e duktig och hjälper till så gott han kan...så nu önskar jag er en Riktigt God Jul och ett Gott Nytt År. Kram Mumin
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Hurra Mumin har skrivit =)
Ja fyy för att vara sjuk så länge, verkligen inget vidare. Ja dessa Jular, men vi stressade inget faktiskt väldigt lite mat man får bara slänga skiten för ingen vill äta rester.

Igår gjorde vi kyckling..smakade så gott och Ojuligt=)

Kram kram

2:a kommentar, skriven , av Fia:

Lova nu att sköta om dig ordentligt och se till att 2013 blir ett riktigt bra år! Kram!

3:e kommentar, skriven , av Fia:

Jag tittar in med jämna mellanrum, och längtar efter uppdatering!

Kommentera inlägget här :