I går var en riktig bokningsdag.....

publicerat i Allmänt;
Nu har jag bokat upp mig för Lena PH och Jerry Williams. Det ska bli skoj att komma iväg på lite roligheter:)) Pippis och jag ska bo i Gamla Stan och det ska bli roligt att göra Stockholm osäkert ha ha. Ja sover gör jag fortfarande och jag är så glad över det:)) Idag ska jag köpa lite julklappar tror jag. Barnen har lämnat önskelistor redan och det är skönt att få det gjort. Sen ska jag göra ett knäckebröd som ska vara bra för tarmen. Den funkar inte riktigt på mig men det beror nog på all medicin man stoppar i sig tyvärr. Nä nu får jag försöka och komma igång lite.....jisses klockan är snart tio....ha ha men ett gympapass innan duschen hinner jag med. God onsdag mina vänner! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Köpa Julklappar...redan det var värst. Sonen fyller i november så det ska klaras av först!

Måste nog kolla om vi kan åka på Jerry, han är bäst=) Såg han på Stjärnkväll för två år sen..kanon.

Ha det gott, kram kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ska kolla med kära maken, vore ju himla kul=)
Kram

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Visst blir man glad av att ha saker framför sig nu som lyser upp höstmörkret. Det behövs. Fattar bara inte hur du orkar med ditt tempo? Jag är ju mer eller mindre metvetslös efter en dag i vaket tillstånd. Kanske kommande provsvar o läkarbesök råda bot p ådetta.
Kram o Godnatt
Marie o Chelsea

Kommentera inlägget här :