Peppar peppar....

publicerat i Allmänt;
Nu har jag sovit gott i en veckas tid med den nya medicinen. Den ökar melatoninhalten i blodet så det är naturligt hormon jag äter. Kanske har fattats det på mig inte vet jag men jag är mycket tacksam för att jag får sova, den där nattvandringen tog kål på mig. Och så mycket bättre man mår när man får sova riktigt:)) Hela veckan har jag slitits mellan alla barnbarnen..det har varit roligt men lite tröttsamt men idag så är jag barnledig ha ha. Vi har tagit in alla trädgårdsmöblerna jag och Pippis och skurat rent altanen...det behövdes för alla skatorna har ätit på våra vindruvor så det var mycket skräp att skura bort. Idag har jag gjort nötstek som vi ska äta till middag. Den verkar bli jättegod med smarrig sås. Mums!! Jag vill åka bort ett tag......tittar lite på resor men jag vill inte åka på charter utan en 3 dagarstripp nånstans vore toppen! Får ju tänka på katten så hon inte blir ensam för mycket....men min kära granne sköter om henne utmärkt så det går så bra så..... Nu får ni ha en trevlig helg mina kära vänner! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va skönt för dig, sömn är viktigt för välbefinnandet=) Själv har jag precis tagit en siesta..gôtt dää!

Har bokat en resa idag, hoppas nu att mina kollegor går med på det!!

Ha en goooo lördag och prova Fisk-Spa mycket bra för blodcirkulationen.
Kram





2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Snygg design den här har jag kollat på men den kostar väl också kan jag tro??
Ha en skön söndag, kramen

3:e kommentar, skriven , av Marie:

Man kan nästan höra hur bra du verkar må nu när du fått din medicin reglerad. Skall tipsa min läkare om den medicinen om jag får tid hos honom snart. Det känns väl skönt nu när ni gjort klart trädgården inför vintern. Nu kan ni bara njuta av hösten, som trots allt regn, har sin tjusning.....Kram från nedre delen av Mölndal, Marie o Chelsea

Kommentera inlägget här :