Regnet bara öser ner....

publicerat i Allmänt;
Nu har det snart regnat i ett halvår.....hur mycket vatten finns det? Jag har fått tända upp med ljus i huset så det är riktigt mysigt men en solglimt kunde vi väl få? Jag sover gott fortfarande och hoppas det håller i sig....i natt har jag sovit nästan 9 timmar och det är så skönt. Jag har märkt att man inte blir så hungrig när man sover så mycket så det gör gott för figuren också ha ha. Idag har jag varit på Willys och storhandlat. Det gapade tomt i hyllorna här och sen var jag på Cassels och köpte mig en snygg överdel från Vero Moda. Jag blir alltid lika förvånad när jag kan ha kläderna jag tycker är snygga. Kan inte släppa det där att jag har varit en stor kvinna som blivit lite mindre:)) Sen har jag ringt runt idag till Elbolaget och till banken. Jag fick bra rabatter så det lönar sig att ringa..... Jag skulle vilja ta en powerwalk idag men regnet stoppar mig så det får bli lite gympa istället. Nu får ni ha en god kväll! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Jag är så imponerad av dig, du är verkligen min idol! Tänker hela tiden att jag också skulle vilja ha tid att ägna mig åt lite träning o trevlig shopping, men det är svårt att få timmarna att räcka till.....och deta eviga regnande gör ju att man inte har humöret på topp, precis..Kram från en något blöt matte och blöt-hund-luktande Chelsea

2:a kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Va snäll du e Marie men idol ha ha. Du har ju ditt jobb och sköta men jag rekommenderar varmt den där sömnmedicinen. Den heter Circadin. Prova du den så ska du se att du sover bra du med:) Kram från mig till dig och Chelsea

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Låter toppen att du sover bra=) Härligt att hitta kläder som man trivs i och man kan ha!!

Ha en skön dag trots skitvädret, kram kram

Kommentera inlägget här :