Så vad det fredag....

publicerat i Allmänt;
Inatt har jag sovit konstigt....vaknade kl 5 och kunde inte somna om. Men jag åt frukost vid 6 och sen blev jag som klubbad och sov till halv elva!! Man får ju panik när man vaknar och klockan är så mycket och jag som har så mycket att göra idag.....ja ja nu sitter jag här.....men ska ta tag i dammsugaren och kvasten och göra lite helgfint. Jag har förresten tittat på lite resor och det verkar bli franska rivieran till våren. Jag tänkte att vi skulle kuska runt lite mellan Cannes Antibes och Nice och bo några dagar här och där. Och tågluffa lite emellan städerna. Kan vara ganska kul faktiskt så ser man allt. Ska iväg och handla räkor idag tänkte jag....alltid gott på fredag! Kram vänner ha en go dag!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Men om du sov så länge så behövde du väl det! Jag lyckas ALDRIG med det inte ens efter en sen fest=)

Blev det några räkor?? Franska Rivieran lät NICE (hihi)

ha en skön söndag, kram

Kommentera inlägget här :