Träning och kattompyssling

publicerat i Allmänt;
Idag har jag varit hos min underbare läkare...vilken tur att jag träffat honom!! Han är såå bra och förstående och följer upp mig varje månad så jag mår bra....vilken läkare gör det?

Ja efter besöket åkte jag till Hund och Katthälsan och köpte lyxknaprer och maskmedel till lilla Stolla och en sväng till Myrins textil och köpte gröna gardiner och en grön duk till mina nyinskaffade goa kuddar som går i en grön ton...så lille Pippis har nåt skönt att ligga på ha ha.

Sen träna jag en timme och sen var det att ta hand om 92 åringen (katten) jo hon e så gammal i människoår så hon behöver lite omvårdnad.

Först borsta jag hela henne och sen så gav jag henne maskmedel i nacken och då blev hon lite sur på mig men när hon såg sina lyxknaprer blev hon på gott humör lilla Stollekatten och nu ligger hon å njuter...ren och fin....

Vädret är ju inte det bästa.....ja det regnar inte för närvarande och kallare har det blivit.....men nästa vecka också ska det väl var såhär men sen tror jag det ska vända....då kan vi lägga oss i solstolen igen:))

Nu får ni ha det gött därute! Kram vänner!



Så fin lilla Stolla och snäll:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hej Tjejen!

Vilken söt liten Stolla ni har! Hon är verkligen söt. Vilka roliga ärenden du haft. Det är kul att köpa lite nytt till hemmet emellanåt. Till helgen bär det av till Ullared.Min nya fina bil skall nu få genomgå "Ullareds-testen", och det blir nu i helgen, nån av dagarna. Är det något frun vill ha inhandlat så maila mig!

Kram

Marie o Chelsea

Kommentera inlägget här :