Piggare....

publicerat i Allmänt;
men igår var jag så trött så jag sov halva dagen. Men nu så är det till att ta igen det förlorade. Ska städa huset idag och göra en del ärenden så jag har dagen i ett nötskal.

Ja det är ju invägning på fredagar och jag som inte har rört en fena utan vart som en zoombie hela veckan.....och helgens taberas inte att förglömma....men vågen stod på samma siffror som för en vecka sedan och det betyder ju att jag inte gått upp i alla fall...jippi!!

Nä om man skulle ta och ta tag i sig själv lite....får väl sätta på lite go musik.....det brukar bli lättare då:)

Ha en trevlig fredag! Kram

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Hej Mumin!

Du ligger inte på latsiddan, kan jag se i din blogg. Härligt att läsa att su är igång igen. Det gäller ju att vara aktiv morgon o kväll för under värsta hetta under dagen orkar man ju ingenting. Idag är jag ledig. Skall iväg efter lunchtid och hämta min nya bil. Skall bli spännande, även om det gjorde lite ont igår att lämna över min V50 som verkligen varit en kanonbil. Men eftersom köparen är Chelseas pojkvän Gösta (cairnterrier) Hans husse har köpt min bil och dom bor ju är på samma gata så jag kommer nog kunna klappa lite på gamla Bettan ibland... Ha en fin helg!Kramar Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Skönt att du är piggare=) Ha nu en underbar dag i den sköna goa värmen..hej då nu ropar solstolen på mig=)



Har en snygg målare här på ställningarna på vårt hus också..hihi.

Stackarn som får kolla på mig i bikini=)



Kraaaaaam

Kommentera inlägget här :