Jag solade......

publicerat i Allmänt;


men sen kom den här godingen och ville ligga i farmors solstol ha ha......så stor men ändå så liten....han är inte 2 år ännu...vad månde bliva av denna bjässe:)) Jag fick vinet i halsen när jag gosade efter städningen och handlingen....svärdottern stod bakom mig och sa HEJ och jag flög 1 meter upp i luften ha ha....så går det när man kopplar av för fullt....även att jag vart sjuk denna veckan så nog behövde jag att vila mig.....det blir så mycket roligare då med dem små.....jodå han fick saft och kex och han kommer på söndag också:))

Förresten jag tycker det är synd att det ska vara Mors eller Fars dag....tänk på alla dem som glöms bort:(( usch nä väck med det.....jag vill gärna ha en blomma när som och inte just en speciell dag.


Ha det så gott! Jag hejar på Anton......han är ju från götet och har en far som heter Glenn......alla i Göteborg heter Glenn det vet ni väl? Ha ha

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av asagasaklinga:

En riktig goding....

Jag har likadan solstol som du har, min är något sliten men jag gillar den, den är så skön

kram Åsa

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken sötnos, ja han är stor=) OJ blir du skrämd..hihi.



Njut nu för snart är skitvädret tillbaka, snyft.



Kramen

Kommentera inlägget här :