Förkylt......

publicerat i Allmänt;
Efter matchen igår började jag hosta så in i norden och pang så fick jag hög feber och ont i kroppen...jädrans skit när det är så fint väder ute så här har jag legat i sängen och tittat på dop och Simon och Ekarna. Den var bra den filmen......Pippis har varit duktig. Han har vart och handlat och tagit gräsmattan.....

Nu har jag varit förkyld varannan månad......nu är jag trött på förkylningar.....så det är väl bara att bädda ner sig igen....

Kram ha det gott!



Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Men din stackare! Det var väl tur att mitt GAIS inte vann då , för då kanske du blivit ännu sjukare av bara draget!!

Inget kul att vara sjuk i denna värmen, men tyvärr kan man ju inte välja själv. Krya nu på dig!

Kram

Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av ÅsaGåsaKlinga:

Så himla tråkigt att bli sjuk det är det sista man vill nu i fina maj.

Krya på dig kram Åsa

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

HIttat hit igen. Va kul. Hoppas att du piggar på dig fort. Kram från ett soligt Enskede

Kommentera inlägget här :