Brrr va kallt....

publicerat i Allmänt;
å det som var så gott i veckan....bara att gilla läget. Pippis har kommit in i andra andningen. Han har klippt gräset och nu håller han på med rabatten och jag känner mig slö ha ha.

Jag sov lääänge i dag till klockan halv elva. Trodde inte det var sant när jag slog upp mina ljusblå.:))

Ha ha igår hade vi en vinkväll jag och Pippis. Vi satt och drack vin och åt godis och titta på Pippi Långstrump. Fan va jag skratta. Hon e för rolig den där Pippi:)) Det var bättre än en deckare....

Nä du Mumin nu får du ta dig i kragen. Bilen behövs tvättas....får väl ta och gå ut och göra det


Ha en trevlig lördag! Kram



Det här var nog den goaste drinken jag har druckit nån gång....en iskall Mojito!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en härlig helg kära Mumin. Du är duktig som har slutat röka. Och med viknedgång o allt. Jag blir så glad att se att du mår så bra. Du verkar stråla av livsglädje. Härligt!

Ktam o ha det så skönt. Hoppas värmen kommer tillbaka.

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Ja idag var det riktigt kallt på promenaderna med Chelsea.Ville bara dra täcket över huvudet varje gång vi kom in....Är i alla fall glad att tandläkaren lyckades borra igenom min krona utan att den sprack. Var ju och beställde en ny bil i rena glädjeyran igår. Det blev en dyr fredag...men det var jag värd! Tjohopp!

Kram

Marie o Chelsea

Kommentera inlägget här :