Att sluta röka och gå ner i vikt

publicerat i Allmänt;
Jodå det går! Har just haft invägning och ett kilo till har försvunnit...jippi...å Pippis e duktig. Han har tappat 6 kilo på en och en halv månad. Där ser man vad massa öl kan ställa till det.

Den kosten jag kör nu är himla bra. Har skippat bröd ris och pasta men äter potatis och mycket feta saker och inget socker. Har köpt Stevia sötningsmedel som är precis som socker men inga kalorier och smakar precis som vanligt strösocker och det är nyttigt. Inga tillsatser av konstgjorda ämnen.

Annars en mulen fredag men idag får jag nog ta mig an kvasten och städa lite ha ha.

I kväll är det ju ishocky men det roar inte mig. Får se om jag tar och hyr mig lite bra filmer tills ikväll:))

Nä nu ropar dem där trasorna på mig....får väl göra ett ryck.

Ha en go fredag alla! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Greta:

Tilda . vad duktiga ni är. Skönt att du mår så bra. härligt..

Det sköna med att bli äldre är att man kan välja själv vad man vill . och inte vad alla andra gör. Har haft underbara dagar nu. Men nu blir det jobb hela helgen. Annars så spelar ju GAIS kl 19,00 idag. Så här är har man inget val.

KRAMISAR

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Jösses vad duktiga ni är! Jag är mäkta imponerad! Go Mumin, Go!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Åhh va duktiga ni är..Heja heja=) Bra gjort av Pippis, maken skulle behöva tappa några kilo han med, har lite farlig mage.



Läste att trosorna ropade på dig..hahahaha.



Tack för komplimangen..goo du, ha en fin dag/kväll kram

Kommentera inlägget här :