Yeees......

publicerat i Allmänt;
äntligen fredag.....och då är det fiesta hela helgen lång. Jag e grym!! Har ju slutat att röka och ändå har jag gått ner 6 hg denna veckan....nu är det 3 kg sen jag började för 1,5 månad sedan och det som är bra är ju att det går långsamt neråt och ingen jojobantning här inte.....

Veckorna är till för att hålla igång kroppen och det menar jag att röra på sig och äta förnuftigt. Jag har kommit på min egen alldeles metod och den verkar funka:)) Ingen alkohol under veckan och äta allt och ofta men inte mycket och sen ett gympapass 45 min varje dag. Det funkar för mig och skulle nog så göra för alla andra också...dem där jäkla dieterna ger jag inte fem öre för....jag äter smör och grädde men inget socker...jo Steviasocker som är naturellt och det duger så bra för det smakar som vanligt socker.

Lägg därtill att jag äter mediciner som gör att kroppen växer.....men den växer faktiskt inte om man gör som jag och håller igen....men så fort jag slarvar så blir jag fet som en gris ha ha.

Har varit hos hudläkarn idag. Helt ok allting förutom en prick som hade kommit på magen som togs bort men inget farligt. Och jag frågade honom om solen och hur man ska sola. Och han sa att man ska faktiskt sola men inte sola i ett sträck utan vara utan solen nån timme och sen gå ut igen....solen ger så mycket D vitamin till kroppens alla organ och även till humöret så ni som ratar solen gör fel.....ni måste få er dos av solljuset...ja så sa han dennna underbara läkare som jag ännu en gång har funnit.......peppar peppar det börjar likna nåt.....

Och jag har fått tag i en alldeles utmärkt baddräkt....fann den på Ica Maxi av alla ställen.....bra och billig.

Nu får ni ha en go fredagskväll med Lets Dance och allting annat.

Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jojobantning är inget att ha, härligt att du funnit nåt som fungerar för just dig.



Ska också sluta röka (nångång..hihi) Klart vi behöver solen, speciellt i vårt kalla klimat.

Jag steker mig inte längre, ligger lika gärna i skuggan, blir brun ändå.



Ha nu en riktigt skön helg, kram

Kommentera inlägget här :