Oj då vad jag håller på......

publicerat i Allmänt;
Vaknade halv åtta i morse....hade velat sova längre men jag var "tröttpigg" om ni vet hur det känns?
Upp och hoppa och lite morgonblaska och en kopp kaffe och lite frukost.
Sen ut och handla.......nu har jag gjort min månadsbudget ha ha så jag ska se om jag kan hålla den....ska bli spännande.
Därefter så städa jag hela huset och tvätta bilen och laga mat naturligtvis ha ha.
 
Det blev kokt torsk med äggsås......blir så in i h-e med kastruller bara när man gör det men det är gott.
 
Å jo spinningen var alldeles otroligt bra igår....ränderna går inte ur den här damen.....jag kämpade på som en blådåre och sen tog jag mig en dusch och en bastu.Härligt!! Och i morgon är det dags igen för ett pass:))
 
Jag skulle vilja ha mina bilder från telefonen till datorn. Är det nån som vet hur man gör och i så fall vad ska man ha för sladd? Tacksam för svar!
 
Nä nu får ni ha en skön kväll och jag ska INTE titta på fotboll:))
 
 
Aaah en kall öl när man badar........fast såna barer har dem inte i Sverige:))

Kommentera inlägget här :