Härlig Midsommardag

publicerat i Allmänt;
Jodå lite trött e jag allt....men med så goa grannar blir livet lite bättre att leva. Vi hade en skön stund på 6 timmar ocvh allt gicks igenom ha ha....vi pratade skrattade grät......och himlen var öppen....det regnade småspik men vi satt under parasoll och är det midsommar så e det:)) Fick med min underbara kaprifol hem....ska ta ett skott och sätta i min trädgård....är det nåt som påminner om sommar så är det kaprifol.....
 
Ha nu en skön midsomar dag....slappa och glöm bekymren......vi har det bra här i Sverige...komihåg det!
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av greta:

Söta tilda. tack själv. visst är det härligt o prata om allt. det är skönt med såna vänner, man mår bra när man får rensa lite. bättre en en psykolog. och man känner varandra så bra. tyvärr fick jag ju jobba idag. Lite trött nu, men en halvnatt kvar innan semester. love you

2:a kommentar, skriven , av Marie:

Hej Tjejen
Ja då är midsommar över för denna gången. Sommaren visar sig tyvärr inte från sin bästa sida, men det kan vi ju inte göra något åt. Man kan faktiskt ha riktigt kul o trevligt , även om det regnar.Var själv ute en stund hos min systerson ett par timmar, men åkte hem till Chelsea sedan. Vad tyst det har varit både igår o idag i huset. Man kan nästan höra en knappnål falla. Ha en fortsatt bra helg!Kram Marie o Chelsea

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Vi hade en toppenmidsommar vi med=) Har fått så många nya vänner här där vi bor nu. Helt otroligt kul.

Klart vi har det bra i Sverige, men klaga på vädret tänker jag fortsätta med..hahah.

Kram vännen

Kommentera inlägget här :