Idag har jag varit redig.....

publicerat i Allmänt;
somnade tidigt igår kväll...var helt slut men idag har jag städat hela huset och tagit gräsmattan och plockat vissna blommor och satt in en underbar bukett av mina fina rosor. Bilen blev också tvättad så nu är jag nöjd:))
 
Spinningtid idag men Nej tack! Kroppen den värker och mitt knä e inte vad det borde vara.....Jag har köpt mig en god tidning som jag ska läsa....snart kommer regnet igen....skit också va tråkigt...men på onsdag ska jag träffa en kompis och vi ska luncha ihop:)) Alltid lika trevligt att träffa henne!
 
Mina underbara rosor:
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Det tar på en att passa barnbarn..hur goa dom än är=)

Du gör rätt i att vila, vi njuter i solen ett glas vitt, tagit ett dopp...helt underbart=)

Kram kram

Kommentera inlägget här :