Före och efter

publicerat i Allmänt;
Idag har jag vart trötter....jisses vilken träningsvärk jag hade efter igår....fick ta en magnecyl för och lindra värken ha ha
 
Vill ni se nåt roligt?
 
Jag och Pippis på maskerad 2005 i resans tecken. Pippis var Stig-Helmer och jag Hula-Hula flicka och vägde modiga 113 kg
 
 
 
En annan maskerad 3 år senare och 25 kg lättare:))
 
 
Å Pippis såg ut såhär...lite mer "pondus" men fin e han
 
 
Idag är vi 3 år äldre och ser lite mer åt de 60 men "still going strong" Kram vänner
 
 
 

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Fina är ni=)

Ha en underbart skön fredag, kram kram

2:a kommentar, skriven , av greta:

Ha jag skrattar, så roliga bilder ... du är fin på båda. men man ser ju att du tappat några kilo. duktiga dig. kramis

3:e kommentar, skriven , av Marie:


Vilka härliga foton! Underbart att få se dem!
Kram/Marie o Chelsea

Kommentera inlägget här :