Lilla Stolla är borta:((

publicerat i Allmänt;
Min katt var dålig i går....hon spydde 4 ggr och la sig ner och var sjuk:(( Men sen tog hon sig ut och jag har inte sett henne på ett dygn:(( Pippis säger att hon kanske vilar sig ute och kommer igen eller också så har hon tagit farväl av oss. Hon är rätt gammal 14 år och har aldrig varit sjuk så nån gång skulle hon väl bli det också.... Idag har jag middagsgäster igen. Det får bli grillat idag. Jag är rätt trött på att laga mat och skulle vilja bli bortbjuden nån gång.....men det är roligt att dem vill komma:)) och att maten smakar..... I morgon kommer Alfons igen, jag ska passa honom 2 dagar för dagiset är stängt så det blir till att vara lektant ha ha... Skön och härlig söndag är det i alla fall....solen skiner gott och det är underbart ute. Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Marie:

Tjena!
Hemma igen efter en underbar ti i Blekinge skärgård. Får nog bli en tripp dit nästa år igen. Du är i full gång med barnpassning o middagar som vanligt. Har din cykeltur blivit av ännu eller har du ställt in tokeriet?
Tråkigt att lilla Stolla försvunnit. Får hoppas att hon mår bättre och har hittat hem igen.
Kram
Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av Sylvia S:

När det gäller katter skall inte ge upp hoppet. De har en förmåga att komma tillbaka, även efter lång tid. Hoppas det blir så med din lilla kisse.

Kommentera inlägget här :