Så var påsken över

publicerat i Allmänt;
Regnet bara öser ner....ja det är väl inte konstigt...det har inte regnat på 2 månader tror jag. Jag sitter här och försöker göra iordning bloggen, men det blir inte som jag tänkt mig:((
Idag kommer Gustav och Linnéa på lunch med sin mamma...undrar just om den damen kan hjälpa mig...ja vi får se.....måste iväg till bibban idag och lämna tillbaka filmer, har inte sett alla får väl låna om dem.

Egentligen borde jag träna idag men jag vet inte om jag orkar. Förkylningen är inte riktigt bra men jag känner mig som en pösmunk ha ha

Ni får ha det så bra i gråvädret! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bodil:

Ja i dag har det regnat gick i stan och ett paraply bröts på mitten. Men 2 killar och en gubbe hade kul. 12 åringen hade sparat till en one piece, ser ut som en kanin dräkt. men väldigt inne just nu, så han sken som en sol. Så frågade dom om dom kan sova här någon natt på påsklovet. Men nu är jag trött så det får va bra. ska bara fixa rent i sängarna sen blir det rotmos med köttkorv. Gött. Vänta med att träna tills förkylningen går över, du får snart nya krafter. Ja man äter o dricker över påsk, men man måste njuta av livet emellanåt, annars inget kul. KRAMAR TILL DIG

Kommentera inlägget här :