Påsktaberas

publicerat i Allmänt;
10 personer har ätit middag från liten till stor och här såg ut som om den vilde hade farit fram....men nu har jag och Pippis röjt det värsta resten att städa får vi ta i morgon. Gustav fick sin satellit som morfar byggt och alla barnen fick påskägg med en peng i och dem stora barnen fick varsitt Lisebergskort så jag hoppas alla blev nöjda. Nu har jag slagit upp ett glas rödvin och tänker njuuuta av fredagskvällen.

I morgon Påskafton ska jag och Pippis ha en mysig dag...ja vi får nog städa för det kletar på golvet men sen ska vi bara ha det gott!

Min förkylning tror jag börjar släppa men va ilsk den var. En sån hosta så jag trodde jag skulle hosta upp lungorna....jodå barnbaciller är det värsta man kan råka ut för när man är äldre...man blir sååå sjuk....

Jag har bilder som jag skulle visat för idag men sonen får installera när han har tid med mig. Det är mycket jag vill göra med bloggen men ska haffa honom nån dag när han har tid....


Nu får ni ha det så gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av asagasaklinga:

Vad mysigt med middag med barn och barnbarn...

Har två av tre barn hemma och vi firar påsk.

Denna påsk var det inte vår tur att ha barnbarnet här men de kommer förbi söndag till måndag...

Trevlig påsk kram kram

Kommentera inlägget här :