Nytt liv

publicerat i Allmänt;
Idag sov jag länge...jisses klockan var halv tio när jag slog upp mina ljusblå. Fick fart och ut och handla och hyrde mig 3 filmer som ska ses. Jag gillar svenska filmer tycker dem e bra.

Och Pippis ska skaffa sig ett nytt liv!! Ha ha nu fick jag inte lov att köpa chokladkakor och han är fast besluten över att sin isterbuk ska försvinna. Ingen öl ingen choklad eller godis......ja lite förgrämd är han....men det var nog droppen när man inte kan se det allra heligaste för att magen hänger över....jag skrattar ihjäl mig och han som alltid har struntat i vad han stoppar i sig....men det kommer även på en man som har ämnesomsättning som en fiskmås:))

Nä nu tittade solen fram...nu ska alla påsksaker i lådan och här ska städas!!

Kram ha en go kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av bodil:

Va gött att sova ut, det har jag gjort idag. En riktig slappedag men jag behövde det idag. Ha Ha gubbarna lägger på sig, det är inte bara vi med våra hormoner. Ha en skön kväll. kramis

2:a kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Ja du Greta....det går inte hur länge som helst att bara stoppa i sig....grisen lever ju inte efter jul heller ha ha ha Kram vännen

Kommentera inlägget här :