Mycket att göra....

publicerat i Allmänt;
Det blir rena rama barnbarnsveckan denna vecka. Mån tis har jag haft fullt upp och nu till helgen ska jag och Pippis upp till skogen för att passa hund och barn. Men det är så lugnt och skönt däruppe och tyst men vildbasen Alfons sätter väl sprätt på gamla farmor kan jag tro:))

Handla måste göras ska skriva lista vad vi ska ha att äta till helgen och lite träning dessemellan ja så ser mina dagar ut just nu......ni får ha det gott!

Kram Mumin



Här är "sölekocken" som ska passas...sötnosen:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hej Tjejen

Du verkar ha fullt upp framöver. sitter nu på jobbet efter tre dagars konferens i Tylösand. Jo, det låter ju flådigt, men vi har faktiskt jobbat mellan 08.00-17.30 varenda dag. Hemskt tröttsamt att sitta på två-timmars föreläsningar hela dagana. Stöp isäng kl 22 vereviga kväll och upp 6 verenda morgon. Enda fördelen med att vara där: Strålande solsken + att komma ner till dukade bord varenda måltid. Det är man ju inte bortskämd med precis.Skall nu klara av två arbetsdagar (dvs ,ta igen det som missats under konferensdagarna) innan en långhelg på 4 dagar! Ha en skön vecko-ända, önskar Marie o Chelsea

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken goo bild=)



Ha en bra i helg i skogen, kram kram

3:e kommentar, skriven , av Gunvor:

Härligt med lite barnpassning. Det blir långt emellan mina pass. Synd att dom bor så långt från mormor. Känner också att jag skulle vilja kunna ställa upp med lite hjälp ibland. Men som tur är så har dom en goo farmor o farfar som rycker in närhelst det behövs och som bor nära då. Man missar så mycket när man inte kan vara nära dom små.

Lyckliga du! Ni kommer säkert ha en mysig helg med dina barnbarn. Kram Kram!

Kommentera inlägget här :