Invägning

publicerat i Allmänt;
Idag var det invägning. Jodå 1,2 kg ner på en vecka! Jag är mäkta imponerad och stolt. Pippis vet jag inte riktigt...han väger sig varje dag men jag tror han tappat nåt kilo han med. Han har varit jätteduktig i veckan och han är envis.

Jag kör mitt eget race och det verkar fungera. Bra kosthållning och motion.

Idag får jag väl ta tag i hemmet lite och kanske ger jag mig iväg till gymmet en timme. Det är ju fredag idag och det är ju inte så pjåkigt det heller men ska upp tidigt i morgon för barnpassning så det blir en tidig kväll idag, men Lets Dance vill man ju inte missa.

Ha det så gott idag! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av marie:

Man kan ju inte annat än gratulera till viktminskningen. Håller tummarna för dig! Kram

Marie

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Va duktiga ni är som orkar hålla på. Jag undrar hur länge jag skulle klara det om jag skulle behöva. Jag har snarare vägt lite för lite men nu är jag nöjd. Så fort jag blir sjuk så går jag ner i vikt o alla klagar på mej att jag är för mager. Fast så farligt är det inte tycker jag. Du ser..det är aldrig bra åt nåt håll. Men visst är det huvudsaken att man mår bra! Och det gör jag just nu.

Hoppas du blivit av med din envisa förkylning också.

Ha det så kul med barnvakteriet. KRAM och ha en skön helg!

Jaså

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Hej

Varför står det att ingen kommenterat detta ännu. Det gjorde jag för ett bra tag sedan.....................Marie

4:e kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Tack tack Gunvor och Marie! Det är roligt när vågen rör på sig åt rätt håll....men vi kämpar också...annars blir det inget resultat:) Kramar

5:e kommentar, skriven , av greta:

Du är duktig tilda, men jag tycker du är fin som du är. Hur som helst bara man mår bra innombords. Lite trött efter två halvnätter, så i kväll blir det lite mys med god mat o rött vin, lite ljus i hemmet. Så tacksam att man trivs hemma. KRAMISAR

6:e kommentar, skriven , av Lillemor Johansson:

Tack Greta du är snäll du men jag mår bra av det här:)) Ja fy fan ta lite rött och koppla av...visst är det gott att vara hemma. Ha en go kväll! Kram

7:e kommentar, skriven , av asagasaklinga:

Härligt att det går neråt .....Jag kämpar oxå men det går lite trögt kram åsa

Kommentera inlägget här :