Igångkörning

publicerat i Allmänt;
Nu vill jag inte vara förkyld mer....äntligen har jag kunnat gå och träna och det var hur härligt som helst! Att svettas riktigt ordentligt och få upp pulsen är en underbar känsla och sen att det är nyttigt för både kropp och själ är ju inte dumt det heller:))

En kopp gott kaffe på altanen...nu får det börja bli lite värme så man kan sola sin bleka lekamen...finns väl inget ljuvligare än lite musik i öronen, en kopp och sol som värmer över kroppen....men inte för varmt....sådär en 20-25 grader sen blir det tropiskt och då ska man bara ligga i vattnet.

Har köpt mig lite lökar som jag ska plantera ut...får se hurdana blommor det blir. Bara jag nu inte tror att det är ogräs som växer och jag rensar bort dem ha ha ja man vet aldrig med mig. Jag får sätta en pinne så jag vet vad jag sått.

Ja då var det väl snart dags att skala potatis till middagen.....han som går på diet är nog hungrig:))

Kram på er!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Gôtt att du kommit igång med träningen mer än vad jag kan säga=)



Min lekamen är inte så blek, men åhh vad jag vill ha värme få njuta i en solstol och bara vara.



ja sätt du en pinne så du inte rensar bort..hahaha.



Kramen

2:a kommentar, skriven , av greta:

Vad skönt att du är på gång igen. Ha en bra helg, själv börjar min nu med 32 timmars jobb helg.... kram

Kommentera inlägget här :