E lite trötter....

publicerat i Allmänt;
men upp halv sju i morse och iväg till Åsa som ligger vid havet där dottern bor.

Lite barnpassning och en runda på 3 kilometer runt bygden, härligt väder, lite kallt kanske men Lilla Linnéa somna i vagnen och Gustav han frågar en massa om träd och grävskopor och allt som finns i en liten 3 1/2 års hjärna.
Dem e för snälla dem där två barnen....visst stökas det ner men dem e snälla mot varandra även att det bara är 1 1/5 år mellan dem....å som dem äter...hur mycket som helst. Duktiga barn! Det gillar mormor:))

Sen var Alfons och Emilia här i torsdags och hälsade på, så nu har jag träffat alla barnbarnen denna veckan:))


Sen blev jag fin på ögonbrynen...färgade och noppade av dottern:))



Här är Linnéa som äter påskägg...mmm gott men inte för ofta:))



Å det här längtar jag till nu....en dag på havet i syrrans båt:))


Kram ha en go lördagskväll

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av asagasaklinga:

Visst är det jag.... gjorde en ny blogg och tänkte ha en öppen och en stängd som jag skulle ha lite mer privata foton på .... men men det är svårt att skilja dem åt och blogga två samtidigt.

Så jag bloggar mest i den öppna framtiden får visa hur det blir med bloggarna ...

Kram Åsa alias tingeling...

Ps så söt hon är ert lilla charmtroll

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Lycklig du som har barnbarnen nära=) Såg att du hade gått ner 1,2 kilo på en vecka..wow så bra. Jag har inte tappat nåt=(

Jaja det är bara att bita ihop och fortsätta kämpa.



Måste iväg och få mina ögonbryn fixade också,men jag går till min frissa hon tar bara 100 kr.



Men Lillemor mattor måste man ha på golven, varmt och skönt att gå på och så blir det så mycket mysigare.



Ha en fin söndag, kram kram

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Om du inte har mattor på golvet kan du göra som vi och hänga dom på väggen=)



Pözz

Kommentera inlägget här :