Hej hej

publicerat i Allmänt;
Å jisses denna bloggen blir allt mer försummad. Jag hinner inte ha ha

Nä det går i ett kör. Nu är i alla fall svärmors bouppteckning klar och alla har fått sitt och jag hoppas att jag gjorde ett gott jobb. Jo jag tog betalt denna gången.Tyckte att jag gjort tillräckligt för den gamla damens barn som jag ju inte har ett skit med att göra egentligen....

Nån rik moster i Amerika har jag inte men Pippis mosters man har gått bort och där fanns inga barn efter dem så det kanske blir lite mer kulor.......tar inte ut nåt i förskott.......grädden på moset ni vet......

Jo sen i all uppståndelse blev Pippis visakort skimmat. 900 dollar uttaget i Mexico........vi fick tillbaka pengarna idag så det tog nästan 2 veckor att reda ut det här. Om ni har kort så se till att stoppa kortet för utlandsuttag, det går att göra, sen kan ni ju öppna det om ni ska ut och resa. Det går även att stoppa för internetköp....det tål att tänkas på. Det är hur lätt som helst att bli bedragen.

Mina barnbarn har passats till höger och vänster. Jag åker som en skållad råtta fram och tillbaka och Gustav simmar på onsdagar så då är mormor med och passar Linnéa.

Sen är det ju det där häääärliga gymmet. Jag kämpar på men tycker det är så roligt och man känner sig så glad efteråt.......

Nä nu ska jag gå och hälsa på er alla!

Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Det låter verkligen som om du har fullt upp. Men också att du mår ganska bra. Det var bra att du tog betalt för jobbet. Tänk att det ska vara så svårt att göra det.

Här rasslar allt på i en farlig fart. Mycket roliga saker men kanske lite för fort. Men man ska inte klaga. Lite svårt att hinna med bloggen som jag skulle önska.och ännu mer försummade är besöken hos er alla. Men jag ska bättra mig. Om inte förr så till oktober när jag tror att det blir lita lugnare. Kram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Full rulle ser jag.Men du trivs nog med lite fart också skulle jag kunna tänka mej. Ja tänk att du har så många barnbarn redan.Det har gått fort för dej.Lite jobbigt att hinna vara på alla ställen kanske. Dom är ju så små också, dina barnbarn. Men kul att du verkar vara vid gott mod trots att du har så mycket om dej.Och gymmet missar du inte.

Vilken himla tur att ni har fått tillbaka pengarna i alla fall.

Hoppqs du får en härlig dag i morgon. Det är kul att du hör av dej ibland. Ha de!Kram!

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

ohh ett nytt inlägg trevligt!



Ja det gjorde du rätt i som tog betlat nån ordning får det väl vara=)



Ja fy för att bli skinnad på pengar..läskigt.

Men skönt att det ordnat nu..kramen

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kul att kunna besöka dig här igen min blogg har oxå blivit bortglömd av mig men jag vill inte lägga ner den för kanske jag blir jättesugen på att börja skriva igen ha en bra dagkram

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Det var bara lilla jag som tydligen glömt bort hur jag kommenterar kram tingeling

Kommentera inlägget här :