Sol

publicerat i Allmänt;
vill jag ha som så många andra och varmt.....jag blir tossig på den här kylan. Fan det går ju genom märg och ben......

Jag har i alla fall varit bra duktig här hemma och med träningen.

Idag kom persiennkillarna....va dem var käcka och söta. Hade nog kunnat vara mormor till dem också ha ha.

Nu ska vi lägga om taket. Ställningar ska upp och pappen ska bytas....ingen billig affär....men det måste göras.

Det här med hus är ju roligt, men hade jag bott ensam så hade jag flyttat till lägenhet direkt, men Pippis vill inte det, han ska kunna gå ut i trägårn och så vill han ha garage.

Men om man ser krasst på det så ligger han mest i soffan och gonar sig efter jobbet och det är jag som sköter huset och trädgården, så ibland undrar man........

Nåväl nu är det helg och då ska jag ta det lugnt, förhoppningsvis, för på lördag kommer sötLimpan och då blir det till att vara mormor fullt ut. Javisst ja, jag ska köpa en badbalja till henne. Jag har redan badolja.....

Nä kram på er och en trevlig helg! Och solen är gärna välkommen!!:))



Såhär skulle jag vilja ligga nu:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hoppas dagen varit bra för dej.Här är vädret riktigt skapligt. Nästan sol o 17 grader är väl hyfsat. Passa på att vila nu innan sötlimpan kommer. Haha..vilket roligt namn på Lillan.

Visst är det ljuvligt med barnbarnen.Har just varit o gosat med min lillstrumpa.

Må så gott. KRAM!

Kommentera inlägget här :