Hej hej

publicerat i Allmänt;
Nu har jag och Pippis varit barnvakter åt Linnéa eller sötLimpan som hon kallas:))

Hon är så himla snäll den lilla tösen och i går gick mormor och Limpan och la sig vid halv nio. 2 matningar på natten, men hon somnar om så käckt.....annat är det för mormor men jag tar till mina knep ha ha....

Det är ju lite värre att inte ha sina egna barn även att det är barnbarnen....men man blir så fruktansvärt pjoskig när det gäller barnbarnen.

Ja nu är det vår fastän det är kallt tycker jag. Skulle inte sitta fel med en sådär 20 grader så man kunde lapa lite sol........men jag och Pippis sitter och funderar över resor.......man vet aldrig eller också blir det Danmark som gäller.....där är härligt.....bara att komma lite från väggarna är skönt. Men som sagt Pippis hänger med på det mesta.....men kulorna måste finnas också.

Vi ska lägga om taket och byta fönster och isolera vinden, sen får vi se vad som blir över.......

Ja Limpan ser jag igen nästa helg, då stannar hon fem dagar för föräldrarna ska till Barcelona och ha det gött....det kan dem behöva.....


En liten Limpa och ett litet Gullefjun kommer här:



Mätt och go hos mormor....




Ha ha en tomat kan man göra mycket av...tex en röd mun!!



Jo visst........fy fa gött!! Bjuder han igen så tackar jag JA!!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Värmelängtande Ninni:

Såå söta barnbarn!! Ja nu längtar nog all efter lite värme..jag vill ha sommarkläder på mig så det så!



Hoppas dom kommer iväg nu då..lite krångel var det väl över Spanien.



Kramen

Kommentera inlägget här :