Solig fredag

publicerat i Allmänt;
Vaknade tidigt idag men efter att jag läst tidningen så dalade jag av i nån timme. Det var gött!!:))

Tänk att mina sömnbesvär är som bortblåsta nuförtiden. Har nog hittat rätt medicin. Kanon ju!!

I morgon ska jag och Pippis och sonen och svärdottern och hennes föräldrar gå och titta på Magnus Uggla på Rondo.

Dem säger han är bra.....jag tycker han har fyndiga texter så vi får väl se. God mat och dryck får vi i alla fall och roligt att komma ut på lite äventyr.

Just nu väntar jag att klockan ska bli 4. Då ska jag ha personlig genomgång på gymmet. Ska bli kul!

Sen blir det väl Let´s Dance och ett glas rött.....härligt!!

Hoppas att solen lyser på er därute! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj va trevligt. Jag tycker om Uggla.Trallvänliga låtar. Vilka gosiga barnbarn du har Mumin.Jag har också det.Hon är hemma hos mormor just nu. Helena o hon kom i förrgår en sväng.Dom måste ju träffa mormor o morfar innan vi åker.

Ha en trevlig fredagkväll med Lets Dance. Jag vet inte hur det blir om jag kan se på det i dag för jag ska vara barnvakt, men hoppas hon hinner somna innan dess.Helena ska få gå ut med tjejkompisarna.

Ha det gött o ta det lite lugnt i träningslokalen.

Många kramar!Ha så kul i morronkväll också.

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

olen har lyst och jag har varit på härlig lunch med en av mina bästa vänner och hennes mamma snart 90 år. Trevligt var det. Sedan har det varit tvättstugan och plugg. Det ena inte så skoj det andra jätte roligt så man kan väl säga att den här fredagen var helt ok. Kram och ha det så trevligt på Magnus Uggla.

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Uggla är härlig!! Hoppas ni fick en riktigt trevlig kväll!?



Guuud va du är duktig med din träning..jag lyfter barn jag..haha



Kramen

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

Kul med UggLA!!!

JAG FUNDERAR OXÅ PÅ ATT BESTÄLLA EN PERSONLIG GENOM GÅNG KRAM TINGELING

5:e kommentar, skriven , av Gösta!:

De var en lång fredag!!!!!!

Kommentera inlägget här :