Ont i knäna

publicerat i Allmänt;
KONSTIGT!! 3 dagars gympa och i morgon ska jag ha genomgång av maskinerna och få ett speciellt program för min kropp ha ha.

Kan man göra nåt åt den tro? Gäddhänget får man nog dras med eller operera bort men så fåfäng är jag inte......jag är inte purung längre så lite sladder får man på köpet:))

Varför i helsike försvinner inte min profilbild när jag tar bort den? Någon som vet? Jag har tagit bort den men den försvinner inte.

Nä nu ska jag krypa ner i den goa sängen och läsa tidning..

Syns och hörs! kram på er

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Jag fick hålla på hur länge som helst för att få bort min profilbild men till slut bara försvann den

Ja du tränar och tränar det är klart knäna kan bli lite lidande kram Tingeling

Kommentera inlägget här :