Måndag igen....

publicerat i Allmänt;
men jag tycker om måndagar. Alla går till jobbet och det lägger sig en frid över huset och grannarna håller sig lugna.... Jodå lördagens middag gick bra, men va stökigt det blir när man är så många. Jag stod och diskade till sent på natten och Pippis plockade leksaker, sen igår tog vi tag i dammsugarn och kvasten och sen bara vi vilade. Skulle inte sitta dumt med en liten viloresa över några dagar....Pippis längtar till Helsingör och jag håller med honom där är för härligt att gå och strosa och bara vara......ja vi får se vad plånboken säger. Jag är ledsen över mina ringar som är helt försvunna....jag har krypit på golvet och letat i varenda vrå.....men icke. Och min blogg som ni ser har blivit så liten....får ta tag i sonen så han fixar det. Kan inte lägga upp några bilder heller:(( Nä nu får ni ha en go dag.....nu ska jag äta frukost och läsa morgontidningen. Kram ha det bra! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Ha en go dag själv kära Mumin.Solen skiner här också. Och i dag är det lugnt. Ingen kallblåst som i går.Ang.dina ringar..du får anlita en sierska som kan säga vart dom finns. Hemskt läskigt när man inte hittar det man söker.Man får hoppas dom bara dyker upp nånstans.

Ha en härlig dag.Kram på dig!

Kommentera inlägget här :