Nähä nu längtar jag......

publicerat i Allmänt;

efter en riktig firarfest!! Champagnen är på kylning och när den här lilla eller lille kommer ut då ska jag ta hit farmor och farfar till Gustav och då ska vi ha en riktig brakfest:) ha ha.

Det är så jävla ovisst att jämt vara på språng.....så fort telefonen ringer så  tänker jag......nu är det utryckning.....men det är alltid falskt alarm:((

Lille "Gullefjun" mormors älskling.....snacka om att det är roligt att vara mormor och jag längtar till jag får bli mormor en gång till........dottern säger att hon varit gravid i 3 år ha ha.....ja det kan stämma.....jävla frögurkor hi hi....nä skämt åsido....så roligt att få en ny liten människa att rå om....och det är väl inte den sista kan jag tro....eller hoppas jag.

Jo min dotter har allt räknat ut det.....när barna blir större då ska vi åka iväg till solen nånstans och då skall jag och Pippis vara barnvakter när dem andra går ut.........ja ja........

Kram ha det gott!



Jag längtar tillbaka.....även att jag är en vinterfreak:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Anonym:

Så brun och fin du var på fotot.

Resa tillsammans låter som en bra ide kram Tingeling

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja nu får bebisen komma ut tycker jag..kan det vara en liten flicka den här gången måntro???



Ja sol&värme..jag vill ha, kramen

Kommentera inlägget här :