Mormors lilla kråka

publicerat i Allmänt;
har varit ute och sladdat idag ha ha. Tänk jag tycker det är roligt att köra bil när det är vinterväglag....det liksom händer en del, man får vara uppmärksam och slira runt lite ha ha.
Har varit i Åsa och passat Gustav och vi hade en rolig stund. Bollen tycker han e rolig, hyst dit och dit och sen jagade jag honom över golvet och jag trodde han skulle kikna av skratt......lite skridskoåkning blev det också på vardagsrumsgolvet:))

Sen diskade vi...Gustav älskar att diska.....ha ha den lille parveln

I morgon ska vi på 50 årskalas. Mågens mamma fyller år och hon har hyrt ett ställe i stan där vi ska vara. Ska bli kul, men jag har ju jouren så för mig blir det nyktert. Pippis ska upp till sonen sen i skogen så jag får köra han dit.....fast det tycker jag är lite läskigt för jag ser så jävla dåligt i mörker........

Nä e det Lets Dance idag eller? Kram på er från Muminmormor

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Nääääinte är det kul att slira runt på halkiga vägar, sista biten upp till mitt jobb är svinhal..usch!"!

Igår hände en olycka där..då borde faktiskt sanda.



Mysigt att få rå om barnbarnet..snart har du fullt upp med en till!



Ha skitkul på kalaset va glad du ska vara i morgon när du inte druckit nåt...hihi



Kramelikram

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hallå du lilla kråka.Inte tycker då jag om halkiga vägar. Då blir jag liksom lite fessig och vill helst inte ut på vägarna.

Vilken tur du har en duktig diskare..som dessutom tycker om det, men det är ju jättekul med vattenplask. När min lilla Ellie var hemma i jul så badade hon i diskhon och då blev det blött vill jag lova. Vilken härlig början på året med en ny bäbis.

Lyckliga mormor Mumin!

Ha så trevligt på kalaset i kväll!Kramkram/Gunvor.

Kommentera inlägget här :