Allt som vanligt....

publicerat i Allmänt;
Nu är Pippis på plats och sonen och svärdottern är hemma. Jag har fått gjort mycket under denna veckan som gått och det har varit skönt att ta tag i sånt som inte blir gjort annars.

Tränat har jag gjort och rensat och städat så nu är det helt ok.........och ingen bebis ännu.

Var nere hos dottern och mågen igår och fikade. Jo stor mage det kan man säga att hon har, så nu är det "bara" att få ut den lilla nya varelsen:)

Sen tror jag att jag fått urinvägsinfektion....skit också......men det tillhör när det gäller mig tyvärr:((


Ha det gott idag, Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Alla på plats igen..vilket datum har dottern??



Usch för urinvägsinfektion...det har jag med titt som tätt..fast jag får Uritrit.



Ha en fin dag.kramen

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vi skrev samtidigt till varandra!!!

Kommentera inlägget här :