På G igen....

publicerat i Allmänt;
Efter att ha haft en virus som kunde knäckt den bäste är jag pigg igen. Pippis sa att jag har sett ut som en uteliggare när jag kravlat mig upp ur sängen ha ha....

Väntar gör vi fortfarande på bebisen.....stackarna har haft vinterkräksjuka....det är inget jag skulle vilja ha om jag var höggravid. Min dotter borde ha guldmedalj i uthållighet. Mågen ligger idag och spyr så blir det förlossning idag så får Mumin träda in som barnmorska:)

Ja idag är det fredag igen och idag har jag köpt lite räkor och vitlöksbröd till kvällen och till det blir det väl 7 up.....min lever är fullkomligt utrensad från alkohol vid denna tidpunkt...nån som behöver en bit frisk lever att byta till sig? Nä skämt åsido....ett eller sju glas rödvin hade inte suttit fel ha ha

Kram ha en trevlig fredagskväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Haha jag kan nog behöva en bit frisk lever..

Men vad har det varit för fel på dig??



Ja jag är genomförkyld..men vem har tid med det???



Tänka sig att inte förlossningen satte igång när hon fick kräksjuka..helt otroligt!

Det gjorde det på syrran ja för typ hundra år sen..haha



Puss puss på dig raring

Jag tar en slurp åt dig med



2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Hoppas inte att förlossningen sätter igång när de är sjuka för det måste vara jättejobbigt

Vi väntar oxå fortfarnade men jag tror vår bebis kommer inatt

Skönt att du mår bättre Ha en det så gott kram Tingeling

Kommentera inlägget här :