Hej!

publicerat i Allmänt;

Efter en helg med Linnéa fick jag återigen uppleva hur det är att vara "bebismamma". Matning på natten, det var längesen sist men så är jag ju dubbelt så gammal nu också så åldern tar verkligen ut sin rätt. Men jag fick beröm av Pippis, han trodde inte jag skulle klara det så bra som jag gjorde och det är väl som om man lärt sig att cykla, man glömmer det aldrig:))

Hon är snäll den lilla tösen och hon har funnit Pippis hjärta också. Dem två låg och sov i fåtöljen ha ha.

Ett gammalt knep är ju att lägga ut dem i den friska luften och det gjorde jag och jisses vad hon sov gott. Sen var vi på promenader också i den härliga vårsolen.

Sen på måndag kom dottern och hämta henne och då kände jag att jag började bli jätteförkyld så här har jag legat i hög feber och hosta och knappt kunnat andas för jag var så tät i näsan.

I går hade jag 40 graders feber, jag visste inte hur jag skulle komma upp till toaletten ens så darrig var jag, men nu hoppas jag att det ger med sig........

Nu får jag nog vila min stackars kropp ett tag och ha en vilsam helg så jag kan komma igen i nästa vecka med nya tag och krafter.

Kram ha det så gott! Mumin



Den här mannen har gjort mig sällskap ett par dagar. Tur att du finns kära Iprenman:)

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Stackare som varit så dålig. Tack snälla för hjärtat hur kunde du veta att det var precis vad jag behövde. Kram och hoppas du får en härlig helg.

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Vilken tur att hon har en sådan underbar mormor. Krya på dig kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ammade du också..hihi!!



Men fy tusan att ha såå hög feber i vuxen ålder. Jag hade nästan 39 på påsk..jag bara sov och sov!



Hoppas nu du piggnar på dig snabbt..kram kram

Kommentera inlägget här :