7 april

publicerat i Allmänt;
och äntligen lite vårlikt. Solen skiner idag och det är nästan 15 grader på altanen.

Har lite mycket att göra. Det är deklarationstider och revisorn kommer väl endera dagen och då skall alla papper vara iordning.

Idag har det varit simskola för Gustav. Han är en riktig hejare i vattnet, tur att dem lär sig fort att tycka om vatten de små men han blev så trött efteråt så han somna i barnstolen när vi fika, stackarn:)

Jag har varit och tittat i affärer nu i eftermiddag....vårkänslorna spirar och jag SKA bara köpa mig ett par gula Converseskor. Jävlar va fräcka dem var. Sen hittade jag ett par kanonsnygga tights i svart och lite fräcka detaljer på och till det en sån snygg top. Får se när jag får råd till detta.......ha ha

På fredag kommer lilla Linnéa och sover över hos mormor och morfar. Dottern och mågen ska på 30 årsfest och Gustav ska vara hos sin farmor i stan och åka spårvagn och skärgårdsbåt. Det tycker han nog är roligt.

Och till sommaren så kommer ännu en bebis....undrar vad det blir för något?:)) Kul!!

I morgon måste jag träna...herregud det är ju nästan 2 veckor sedan jag var på gymmet....men som sagt still har jag inte varit.

Ha det gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ingegerd:

Just det, deklaration var det! Så bra med simskola så tidigt! En livförsäkring kan man påstå. Jag köpte ett par tights förra sommaren men känner mig inte bekväm i dom. Tycker dom fastnar mot överdelen så jag måste gå och dra i den. Beror på materialet kanske, vad har Du?

Barnbarnen trillar på som fina pärlor för er, kul!

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Ja det är bra att träna barnen tidigt vid vatten..

På dig är det full fart som vanligt..ha det mysigt med lilla barnbarnet..kramen

3:e kommentar, skriven , av Anonym:

Oj oj så mycket bebisar ni får här verkar det dröja till vi får barnbarn men men de ska väl skaffa då de känner sig mogna och själva vill ha ÖÖnskar dig en trevlig lördagskväll kram Tingeling

4:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en bra dag vännen, kramen

Kommentera inlägget här :