Ullared i 6 timmar....

publicerat i Allmänt;
har det varit idag. Åkte ner till dottern i Åsa och sen åkte hon och jag och Gustav till Ullared som ligger mellan Falkenberg och Varberg alltså lite in i landet. Där förstår ni har dem denna billighetsaffär och man blir alldeles tokig av massa billiga saker. Men jag var hård mot mig själv. Jag hade sagt innan att nu Mumin köper du inte något onödigt utan köper det du tycker om.

Sagt och gjort, jag höll mig inom den ekonomiska ramen men den som gick med vinst var nog Gustav:))

Men det är bara roligt att köpa till honom, jag klarar mig alltid och jag hittade mycket fint i höstens lila färger och lite sockar och annat fissel. Pippis och sonen blev inte utan heller........

Men det är jobbigt att gå där, alla kundvagnar hit och dit, men den som var duktig var Gustav. Han sa ingenting under hela tiden utan bara tittade på allt och alla och när jag sa "Va du är duktig Gustav" så klappade han händerna ha ha den lilla sötnosen.

Lite mat fick vi i oss också och lite kaffe, men nu är jag trött.....i morgon är det psykologbesök och mitt favvoträningspass:))

Och vet ni snart....om ca 1,5 månad då är jag på Kuba och göttar mig i solen och sanden. Jippi!!!!




Även att jag gillar den mörka årstiden så älskar jag att få bada och sola här:))

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Kersti:

Inte ett dugg avundsjuk :). Jo grymt. har varit och tränat och är helt slut. På torsdag åker jag ner till Göteborg. Synd att vi inte hinner träffas. Får bli nästa gång. Kram

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Vilken kille som var snäll hela tiden..



Ja du snart är vi i solen..vilket datum var det ni åkte??

Vi åker den 31 oktober. kram kram vännen

3:e kommentar, skriven , av I ngegerd:

Fick jag sitta i en kundvagn skulle jag gärna följa med! Slitigt att trava omkring i sådana där stora affärslokaler. Gustav är ju kanonsnäll, han får vara med överallt också, det är bra.

Ni får ha det så bra på bloggträffen, hoppas den går att upprepa vid ett annat tillfälle!

4:e kommentar, skriven , av Pialotta:

Kuba, är du tossig eller.. hur vågar du spatsera där;-)

Ullared var jag för lite sedan.. Lagom med folk så det blev inte så många krockar med de där vagnarna.. inga som helst köer heller.. visst ha de en massa där, så man får verkligen hålla i börshandtaget;-) Köpte mig en fin skinnjacka där.

Kramar o ha de så fint där just du trampar på:-) Kramar

5:e kommentar, skriven , av Dulsinea:

Hej, och tack för igår! Det var trevligt och gott.

Kan du fatta detta? nu gick det att komma in på din blogg!! utan problem!

det skulle tydligen till ett personligt mötte innan det funkade (fattar ingenting!)Kram Dulsinea

Kommentera inlägget här :