Tonåring

publicerat i Allmänt;
Ha ha jag skrattar ihjäl mig..........nu tror den här damen att hon gått i barndom. Efter badet och lunchen med dotter och Gustav så gav jag mig in i Kungsbackas köpcentrum och där är ett himmelrike för shoppingalcholicer som jag blir ibland.

Rensade ut min garderob igår och jisses va mycket sommarkläder jag hade men inget nytt i höstväg.

Kollade in på HM och Lindex,men så har dem Gina Tricot i Kungsmässan som det heter, så där traskade jag in.

Jag och några tonåringar.......hi hi.......men jag kom ut med en påse kläder, riktigt urfräcka....e jag klok??:)) eller e jag klok??


Kram ha en trevlig kväll! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Nog gissar jag väl att du är klok.Väldigt klok också. Jag har också varit på shopping i dag men jag hittade bara en kofta o en jättefin sjal.Var ute efter en höstjacka och har två på gång.Kan inte bestämma mej så jag måste ta en funderare tills i morron.

Ha det gött Mumin!Kram! Nu blir det IDOL!

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Jag håller med Gunvor. Nog är du klok alltid och jättefin också i dina nya kläder. Förkylningen håller fortfarande ett stadigt grepp om mig så det blir sängläge imorgon också. Kram

3:e kommentar, skriven , av Dulsinea:

Nä, du hade inte tagit bort lösenordskyddet! Jag använde det nu för att komma in här.

Kan man inte få se vad du köpte? Nyfniken Dulsinea

4:e kommentar, skriven , av Anonym:

5:e kommentar, skriven , av Anonym:

Men varför skulle det vara fel att handla där? Fattar inte alls , kära Mumin.Du ska ha de kläder du vill ha. Vad är alternativet? Bomullsrock? Blommig? Nänä. Kram Nalle

Kommentera inlägget här :