Sockerstinn....

publicerat i Allmänt;
är jag. Gustav har varit här i dag och jag gjorde fiskgratäng och äpplekaka med vaniljsås i efterrätt. Jag som aldrig äter socker förutom mörk choklad fullkomligt vräkte i mig äpplekaka......jisses va längesen jag käkade något sådant.......men nu är jag så sockerstinn och äcklad att jag håller på och spy.

Ja ja jag har mig själv att skylla, men jag vet inte, det känns som om jag skulle få upp det igen:(( Så är det när gamla ovanor (läs 3 år sedan) tas i bruk. Men jag måste erkänna att det var himmelskt gott ha ha

Nä i morgon blir det som vanligt igen. Sunt leverne........och om mitt onda knä tillåter så blir det väl lite gympa i morgon också...har haft så ont i knät fastän jag har ett bra knäskydd när jag gympar......ha ha Mumin snart 56 år har idrottsskador......:)) Hon som tror att ungdomen är evig, den lilla kronprinsessan......

Kram alla! Ha det gott!

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Pialotta:

Sockerstinn.. ja det var ett nytt uttryck för mig:-)

Jo du Mumin lilla nog är det så att man måste någon gång få känna på sockersmaken och riktigt njuta.. så kommer det där efter som vi inte riktigt gillar.. bäst att ta det lilla lugna med sockret;-) Du gympar o står i ser jag.. putsar fönster o kvastar.. visst är det kul med en Ikea-tur då och då.. pengabörsen får sig i alla fall en magerkur;-)

Ha de fint o tänk lite steget före så du inte dimper dit:-)

Kramar

2:a kommentar, skriven , av Kersti:

Vi har ätit tårta, firat vår yngsta som fyller 13 år. Så jag är lika sockerstinn jag. Imorgon blir det andra bullar:).

Kommentera inlägget här :