Nä jag ångrar mig nog.......

publicerat i Allmänt;
Jag fortsätter här på bloggen, det är ju trots allt inte alla som är på Facebook och jag har några stycken jag inte vill vara utan med kommentarer.....:)) Men det verkar som om det är många som läser mina inlägg men inte ger sig tillkänna och det kan jag bli lite sur på faktiskt det syns på statistiken. Jag gör alltid min "runda" till dem som jag har som läsekrets men det är få som svarar tillbaka.

OK jag ger det en chans......trots allt kan man ju ventilera sig lite bättre här på bloggen.......

Idag har jag sovit bort hela dagen......det var jättekul på bloggträffen och vi åt så vi nästan sprack ha ha.

Nu är det vardag i morgon igen och nästa lördag ska Gustav gå på Liseberg med hela sin stora familj.

Sov nu gott! Kram Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Yey..jippi du blir kvar!



Bloggen är trots allt lite roligare..ha en fin dag, kram kram

2:a kommentar, skriven , av Anonym:

Ja jag förstår att ni hade kul och skrattade mycket.

Att maten var god betvivlar jag inte, du verkar vara en hejare inom det området.

Kul att kunna följa bloggen även om jag själv just nu laddar batterierna

kram Tingeling

3:e kommentar, skriven , av Kersti:

Jag önskar att jag hade kunnat vara med. Vi lämnade Göteborg lördag morgon efter några intensiva men roliga dagar. På vägen hem slog förkylningen till med ful kraft så nu ligger jag här för ankar och försöker kry på mig. Kram

Kommentera inlägget här :