En solig fredag

publicerat i Allmänt;
och jag mår mycket bättre idag. Härligt!! Har varit och handlat och hämtat Nalles fina tavla som har varit på galleriet här i Mölndal och blivit riktigt inramad. En sån fin tavla vill man ju inte ha vilken ram som helst till. Nu sitter tavlan på väggen i storarummet och jag kikar på den varje gång jag går förbi:) Den VAR bara MIN!! Tack Nalle....

Tänk vad härligt det är med alla bloggkompisar som man kan resonera med över nätet såhär. Vi ger varandra goda råd och man tar till sig dem och det är väl underbart eller hur? Ibland är vi sorgsna över något och ibland är vi glada och alltid samma goa respons antingen här eller på Facebook. Tack alla för att ni gör min tillvaro till det bästa varje dag!

Idag kom Gustav en sväng förbi igen.....och det roligaste är nu att han vet var han är någonstans. Ha ha han ville inte åka härifrån tror jag. Va härligt det känns att den lille godingen tycker om sin mormor:))

Nu får ni ha en riktigt härlig fredag alla! Ikväll är det Kultutnatta här i Mölndal precis nedanför backen hos oss....ett kulturevenemang med dans och sång och kultur i massor.

Måste få visa Nalles tavla på MIN vägg:)) Kram

Kommentera inlägget här :