Veckorna bara rinner iväg....

publicerat i Allmänt;
I går låg jag och tänkte på julklappar.....ja skratta ni....det är inte långt kvar. Bara småbarnen får presenter i år och dem stora barnen får väl ett kuvert som vanligt:))

Jodå Pippis kom hem i måndags morse kl 5 och väckte mig. Han var inte grann....jisses sicket vrak....men nu erkände han att nästa år så ska han inte följa med, det är för mycket hålligång och den gamla gubben klarar inte det riktigt. Men han hade köpt polksa potatis och lök och en hel del annat smått och gott i drickväg hi hi.

Nästa vecka har jag mycket att göra, målaren kommer hit och vi ska rensa ut hela kontoret och få det målat och snyggt, men det är ju bara det att det är pärmar över hela rummet så jäklar i mig va jobbigt:(( Men positivt ju för det kommer ju bli fint:)

Nä nu ska jag laga panerade torskfileér och potatismos (polskt) hi hi. Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Ninni:

Jag tänkte passa på att köpa lite julklappar i Thailand!



TACK snälla du för att du tänkte på mig på min dag..kramen

2:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Men det var väl skönt att gubben kom hem helskinnad och inte skinnad utan med både potäter och lök i bagaget. Javisst, är det rätt att tänka på julklappar redan nu! Vi har ju så mycket fint i IM-butiken så jag handlar säkert något där. De finns förresten på internet också om Du vill titta.

Pengarna går ju till verkligt behövande människor så det känns bra att handla på IM.

3:e kommentar, skriven , av Ninni:

Ha en gôrgoooo helg, kramen

Kommentera inlägget här :