Oktober

publicerat i Allmänt;
Denna underbara månad då löven blir gula och röda och det luktar jord överallt:))

Idag har vi tagit sprutor jag och Pippis mot Hepatit A och B samt difteri och stelkramp plus nåt vi ska dricka i två omgångar. Pippis är lite rädd för sprutor så han var lite stel ha ha.
Om 3 veckor igen ska vi ta den sista Hepatitsprutan och sen även influensaspruta i nästa vecka.

Snart om 2 timmar ska jag iväg på mitt dubbelpass på gymmet. Det är för jäkla kul på torsdagarna. Vet inte men det är som om jag tar ut sista droppen av veckan på dem här passen. Och trött ja det blir man.....gött:))

Nu ska ni få höra nåt roligt:

Gustav var med sin mamma idag och handlade, så när dem gick ut ur affären så såg dem en bild på Anna Anka. Så säger dottern såhär: Den där tanten heter Anna Anka.....och då svarade Gustav "Kvack" ha ha ha


Kram ha det gott! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Här sitter jag och skrattar åt Gustavs kommentar!Det var ju för festligt! Små barn kan vara så fyndiga. Oj, så mycket sprutor ni måste ta, men då ska ni ju ha bra skydd. Börjar ni få resfeber nu?

Inte vilken resa som helst ni ska göra.

2:a kommentar, skriven , av Dulsinea:

Hej där! Ur barnamun osv. Ha en bra dag

Dulsinea

Kommentera inlägget här :