Ny dag...nya utmaningar

publicerat i Allmänt;
Klockan är sju och jag är uppe......jag som inte jobbar. Idag ska jag hämta mina grannar från tåget och sen kommer Gustav med sin mamma och pappa och äter middag. Ja den middagen gjorde jag igår för jag vill inte stå med massa grytor när jag har Gustav här.

Denna veckan är fullbokad, psykologen i morgon, frissan på onsdag, doktorn och Gustav på torsdag och dessemellan lite gympa........

På torsdag åker Pippis till Polen för att titta på Grand Prix i Speedway. Han blir borta 4 dagar........men det är rätt skönt att vara gräsänka ibland....förra året var jag ju med....men det gör jag inte om.....nä gillade det inte alls.....massa huliganer och sån dynga.

Nä jag klarar mig och jag har ju katten som sällskap hi hi och jag har på känn att ensam behöver jag inte vara om jag inte vill. Finns så många som är "ute efter mig" ha ha nä inte karlar om ni tror det:)


Kram ha en go måndag! Mumin

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Oj vilken fart det är på Mumintrollet!Uppe så tidigt o full rulle!

Jag måste då säga att jag skulle också vilja ha dej som granne.Dom blev väl jätteglada hoppas jag!



Och fullt upp hela veckan har du.Jag måste beställa tid för klippning jag med..känner mej slufsig i håret.Visst är det skönt att vara själv ibland..det behöver man få vara.

Hoppas du får en mysdag med Gustav o hans föräldrar!Kram på dej!

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Hej Mumin ..nu är det jag igen! Vill bara tala om att vi har fått lite snö här i natt.Men den går nog bort under dagen för solen skiner från en underbart blå himmel!

Ha en härlig dag Mumin!Kramkram!

Kommentera inlägget här :