Nu är det bara torsdagen....

publicerat i Allmänt;
kvar som jag har fullt upp med, sen vill jag vila lite. När jag har massa på schemat så blir jag lite trött och i morgon ska jag träffa en ny psykiatiker och det är lite nervöst. Man vet ju aldrig hurdana dem är, men jag har hört att han ska vara jättegullig. Men det tar på krafterna att spänna sig jämt......

Idag har jag varit hos frissan och hon är inte nådig till att prata...i ett i två timmar...men hon är ju jättetrevlig....men ni vet hur gott det är att sitta med en kopp kaffe och läsa tidning...jo en liten stund fick jag men nu är jag helt slut.....ska laga middag...idag blir det enkelt....falukorv och mos.

Ja i morgon ska jag upp tidigt och till läkaren och sedan ner till mormors lille gull och passa han en stund, sen har jag ju min torsdagsgympa i två pass, men det vete katten om jag orkar det denna veckan.....

Förresten lite rödalila slingor i mitt ljusa hår förgyller min tillvaro just nu.

Kram ha det gott! Mumin



Nå vad tycks?

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av I ngegerd:

Jättesnyggt blev det, håret! Kul att prova lite nytt. Pressa Dig inte för hårt nu med gympan, det är minsann tillräckligt jobbigt att se efter en liten knatte. Kanske den nya psykologen har andra idéer som Du kan ha nytta av, trivs du inte med honom får Du ju byta tillbaka.

2:a kommentar, skriven , av Gunvor:

Skitsnyggt!Håret alltså! Men ta det lite lugnt nu så du inte förtar dej o skit i gymmet i dag.

Ha det mysigt med Gustav i stället.Kram.Kram!

Kommentera inlägget här :