Månen....

publicerat i Allmänt;
Usch vad jag hatar den när den är full!! Blir så konstig och sover oroligt...inget kul alls....men lite roligt hade jag ikväll...det var ju Hollywoodfruarna......det var många goa skratt framför TV:n. Så okulturellt så man kan avlida, men så fånigt och roligt på samma gång. Vad lever dem i för värld? Tom Sue Ellen ligger ju i lä:))

Ja ja det var väl tur att man inte blev fru Mumin Anka utan fick ett hederligt efternamn ha ha.

Sen blir jag stollig på Cubas konsulat. Fasen jag ringer och ringer och dem säger återkom i manana. Vi måste ha visum ju och sen måste jag ha papper på alla mina mediciner. Det är ett jävla ringade hit och dit och inga besked får man.

Ska sätta mig i morgon och riktigt ta tag i det....skit också att man inte kan få riktiga svar.

På torsdag eller fredag är det dags för influensaspruta och sen det där drickvaccinet igen. Usch det tålde jag inte alls. Blev sådär så jag fick ont i kroppen och kände mig dålig....ja ja huvudsaken allt grejar sig.


Gonatt önskar jag er och hoppas att den där månen håller sig lugn i natt:)) Kram Mumin

 Uuuuahhh:((

Kommentarer :

1:a kommentar, skriven , av Dulsinea:

Hej där, du är precis som min make han sover oxå risigt vid fullmåne.Det är nog varulven i er hih!

Dulsinea

2:a kommentar, skriven , av Ninni:

Helt otroligt jag har sovit jättegott trots månen!



Då är jag glad att jag avstod drick vaccinet usch för att må urkigt!



Men va har ni inte fått ert visum ännu..åker ni charter? Trodde att dom fixade det i såfall.

Hoppas du får tag i dom...vadå lista på mediciner, har jag missat nåt, måste man ha det??



kramelikram

3:e kommentar, skriven , av I ngegerd:

Aha, är det fullmånens inverkan som gör gubben kinkig? Nåja, det går över. Det är tydligen inte så lätt med besked från det konsulatet, hoppas det ordnar sig snabbt för er. Du får väl ryta till lite!

För de vill väl ha turister?

Kommentera inlägget här :